Дата оприлюднення документа – 06.02.2025 року
ШЕПТИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
06 лютого 2025 р. Шептицький № 13
Про створення комісії по перевірці наявності та фізичного стану документів, справ з грифом "Для службового користування" та організації роботи з ними
Відповідно до статей 6, 7, 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року №736 "Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію", розпорядження голови районної державної адміністрації від 18 жовтня 2021 року №136 "Про затвердження Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в районній державній адміністрації", з метою проведення перевірки
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
1.Створити комісію по перевірці наявності та фізичного стану документів, справ з грифом “Для службового користування” та організації роботи з ними і затвердити її склад згідно з додатком.
2.Встановити термін проведення перевірки наявності та фізичного стану документів, справ з грифом “Для службового користування” та організації роботи з ними з 10 лютого 2025 року по 12 лютого 2025 року.
3.За результатами перевірки скласти Акт про результати перевірки наявності та фізичного стану документів, справ з грифом “Для службового користування” та організації роботи з ними і подати голові районної державної адміністрації на затвердження.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Мирослава Зінов'єва.
Голова Андрій ДЯЧЕНКО
| Приєднані файли: |
| №13 від 06.02.2025.zip |