Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО" 33465198 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 80200, Львівська обл., Шептицький р-н, місто Радехів, пр.Відродження, будинок 4 380677878972 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
  2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. КП «Радехівське ВКГ» , код ЄДРПОУ – 33465198. Керівник – Крет Ігор Тадейович Юр. адреса: Львівська обл., Шептицький р-н., м. Радехів, проспект Відродження, 4. Тел +380 (32) 552-19-71., Електронна пошта: kpradekhiv@ukr.net «Реконструкція каналізаційно-очисних споруд м. Радехів, із добудовою мулових майданчиків Шептицького (колишнього Червоноградського) району, Львівської області».

 Технічна альтернатива 1. Планованою діяльністю передбачається «Реконструкція існуючих каналізаційно-очисних споруд м. Радехів з добудовою мулових майданчиків Шептицького (колишнього Червоноградського) Львівської області. Метою будівництва є будівництво очисних споруд господарсько-побутової каналізації продуктивністю до 3000 м^3 /добу для очистки господарсько- побутових стічних вод.

Технічна альтернатива 2. В якості технічної альтернативи 2 розглядалось будівництво озонаторної станції для застосування озону в якості обеззараження та дезінфекції води.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Червоноградський р-н Радехів 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Радехівська міська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Червоноградський р-н Радехів . В адміністративному відношенні ділянка планованої діяльності розташована за адресою: в південній частині м. Радехів, Шептицького району, Львівської області. Територія планованої діяльності складається з таких земельних ділянок: земельна ділянка кадастровий номер 4623910100:01:001:0027. Площею 0.3654 га. Цільове призначення: 03.12 Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування. Земельна ділянка кадастровий номер 4623910100:01:001:0005. Площею 1,3666 га. Цільове призначення 03.12 Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Червоноградський р-н . Альтернативні ділянки для проведення діяльності ( реконструкції ) не розглядалися оскільки на даний час на ділянці розташований комплекс очисних будівель і споруд «Радехівське міське водоканалізаційне господарство». Додатково для об’єкта планованої діяльності наказом № 499 від 27.06.2024 р. сектором містобудування та комунальної власності Радехівської міської ради Львівської області затверджено Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва Реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:7929-9951-4485-7143.
  2. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив діяльності очисних споруд господарсько-побутової каналізації є позитивним. Основними перевагами є екологічний аспект, поліпшення якості життя населення, економічна ефективність, розвиток місцевої економіки та підвищення інвестиційної привабливості регіону, а також створення робочих місць для місцевих жителів. Очисні споруди значно знижують рівень забруднення водойм, що позитивно впливає на стан довкілля. Це сприяє збереженню біорізноманіття, зменшенню ризиків поширення інфекційних хвороб і покращенню якості води.
  3. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Відповідно до проекту передбачається «Реконструкція каналізаційно-очисних споруд м. Радехів, із добудовою мулових майданчиків Шептицького району, Львівської області», а саме: будівництво двоповерхової будівлі очисних споруд (блок біологічної та механічної очистки потужністю 3000м^3 за добу); Існуючі очисні споруди каналізації м. Радехів складаються з наступних технологічних споруд: - приймальна камера; - горизонтальна двосекційна пісколовка; - відстійники – 4 шт.; - аеротенк– 2 секції; - вторинні відстійники – 2 секції; - піскові майданчики; - мулові майданчики; - КНС для перекачування очищеної води в існуючу точку скиду. Частина існуючих технологічних споруд знаходиться в неробочому стані, деякі з них в аварійному, а весь комплекс очисних споруд каналізації виконує лише часткову функцію механічного очищення стічних вод. Проектом передбачається будівництво очисних споруд повної біологічної очистки з вилученням і обробкою завислих речовин, піску і осаду механічним способом. Враховуючи особливості забруднень господарсько-побутових стічних вод, використовуємо в якості основного методу механічне та біологічне очищення стоків з доочищенням. Очисні споруди складаються з таких блоків: Виробничо-побутовий блок очисних споруд Блок ємкостей біологічної очистки Блок доочистки та знезараження стічної води Господарсько-побутові стоки по напірних трубопроводах поступають в розподільчий колектор. Далі стічна вода потрапляє в барабанний проціджувач де відбувається затримка великих відходів. Забруднення механічно видаляються в шнековий транспортер і далі в контейнер для відходів, по мірі накопичення вивозимо за межі очисних споруд на утилізацію. Після механічної очистки стоки поступають на пісколовку для затримки мінеральних домішок і потім потравляють до усереднювача. Відкачка стоків з резервуару усереднювача відбувається за допомогою занурених каналізаційних насосів по напірним трубопроводам стічна вода перекачується в блок ємкостей біологічної очистки , який складається з: денітрифікатор; аеротенк-освітлювач; вторинний відстійник; анаеробний стабілізатор Біологічне очищення проходить в анаеробній та аеробній зонах біологічної очистки. Очищення в анаеробних умовах (денітрифікаторі) є першою стадією при біологічному очищенні. Метою даного процесу є вилучення із стічної води важко окислювальних і вуглецевмісних забруднень під дією анаеробних бактерій. В основу проекту очистки стічної води вкладений аераційний метод очищення на повне окислення з аеробною стабілізацією мулу та механічним зневодненням. Все запроектоване обладнання сертифіковане в Україні. СЗЗ витримані. Прийняті проектні рішення забезпечують екологічну безпеку об’єкту. Після біологічної очистки стоки надходять в будівлю доочистки та знезараження стічної води. Де відбувається механічне доочищення та знезараження в самопромивних барабанних мікрофільтрах з дозуванням гіпохлориту натрію. Далі очищені стічні води скидаються в існуючу КНС і далі перекачуються в існуючу точку скиду.
  4. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, технічними умовами приєднання до мереж, містобудівними умовами та обмеженнями, зокрема, але не виключно: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання умов «Водного кодексу України» в частині СВК/ГДС; - Дотримання правового режиму зон санітарної охорони артезіанських свердловин; - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, технічними умовами приєднання до мереж, містобудівними умовами та обмеженнями, зокрема, але не виключно: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання умов «Водного кодексу України» в частині СВК/ГДС; - Дотримання правового режиму зон санітарної охорони артезіанських свердловин; - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
  5. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерногеологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1. Аналогічні щодо планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
  6. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. На стадії реконструкції: - на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; - на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); - на водне середовище – підлягає встановленню (можливе утворення стоків); - на техногенне середовище – змінення зовнішнього вигляду існуючих будівель; - на соціальне середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; - на рослинний та тваринний світ –викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; - на ґрунт – незначним джерелом забруднення може стати будівельне сміття та паливно-мастильні матеріали від роботи будівельних механізмів. На стадії експлуатації: - на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; - на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); - на техногенне середовище – буде досліджено; - на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення нових робочих місць); - на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; - на ґрунт – буде досліджено; - на водне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом буде очищення каналізаційних вод). щодо технічної альтернативи 2. Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається. щодо територіальної альтернативи 1. На стадії реконструкції: - на повітрянесередовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; - на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); - на водне середовище – підлягає встановленню (можливе утворення стоків); - на техногенне середовище – змінення зовнішнього вигляду існуючих будівель; - на соціальне середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; - на рослинний та тваринний світ –викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; - на ґрунт – незначним джерелом забруднення може стати будівельне сміття та паливно-мастильні матеріали від роботи будівельних механізмів. На стадії експлуатації: - на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; - на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); - на техногенне середовище – буде досліджено; - на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення нових робочих місць); - на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; - на ґрунт – буде досліджено; - на водне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом буде очищення каналізаційних вод). щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
  7. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 13 Господарську діяльність Господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу"
  8. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає
  9. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Відповідно ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
  10. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
  11. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
  12. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде - Отримання: Дозволу на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається - Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ); (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, e-mail: envir@loda.gov.ua, Тел/факс: +38 (032)238-73-83, Контактна особа - Сорока Назарій Любомирович
Поширити: