Напередодні пройшла нарада з питання оптимізації автобусної мережі у Шептицькому районі, зокрема приведення кількості транспортних засобів та рейсів на маршрутах у відповідності до існуючого пасажиропотоку.
Як зазначив начальник управління транспорту Департаменту дорожнього господарства Львівської ОВА Степан Рудницький, обласна автобусна мережа Львівщини сформована понад 30 років тому та не відображає реального пасажиропотоку, як за кількістю пасажирів, так і за часткою пільговиків, які користуються громадським транспортом.
Андрій Дяченко, начальник Шептицької РВА, звернувся до присутніх представників громад та підприємців-перевізників, аби сьогодні у діалозі знайти шляхи вирішення щодо рентабельності перевезень у районі та якості послуг для пасажирів, оскільки нам усім необхідно втримати баланс між економічною вигодою для перевізників і зручністю для громади.
Відтак для впорядкування маршрутів та їх наповнення пасажирами, представники місцевого самоврядування спільно з підприємцями-перевізниками мають проаналізувати існуючі маршрути, їх пасажиропотік, усунення дублюючих або нерентабельних рейсів, впровадження гнучких графіків руху залежно від часу доби та попиту. Свої напрацьовані пропозиції надати до управління транспорту Департаменту дорожнього господарства Львівської ОВА.
Далі учасники наради перейшли до питання надання транспортних послуг з перевезення учасників бойових дій шляхом видачі пільгових карток та їх інтеграції в системі АСООП (автоматизована система обліку оплати проїзду)
Присутні обговорили алгоритм дій введення системи АСООП в громадському транспорті. На цьому етапі вже визначено відповідальних осіб від громад району. Далі органи місцевого самоврядування забезпечують нормативно-правове врегулювання, інформаційну підтримку та контроль за реалізацією цього проєкту. Також визначені особи мають зібрати дані для первинного реєстру пільговиків (УБД), потім внести дані у захищений реєстр, а далі вже замовлення та друк пільгових карток.
Перевізники відповідають за технічне оснащення транспорту, навчання персоналу та інтеграцію системи з чинними схемами тарифікації.