ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Захід Вітер" 45134623 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 80000, Львівська обл., Червоноградський р-н, місто Сокаль, вул. Шептицького, будинок 44 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Нове будівництво вітрової електростанції на території Сокальської територіальної громади Червоноградського району Львівської області (за межами населених пунктів) з необхідною інфраструктурою: лінії електропередачі, електрична підстанція та під'їзні дороги. Передбачається будівництво, експлуатація та обслуговування об’єктів енергетики, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел енергії. На території вітрової електростанції передбачається встановлення до 8 сучасних вітроенергетичних установок (ВЕУ) одиничною потужністю до 8 МВт з висотою башти до 200 м і діаметром ротора до 200 м (одного з виробників Nordex, Vestas, Siemens Gamesa, General Electric, Enercon, Goldwind, Envision). Генерація електроенергії здійснюватиметься за рахунок відновлюваного джерела енергії – вітру, орієнтовний термін експлуатації ВЕС – 35 років (може бути продовжений залежно від технічних характеристик обраного типу основного обладнання ВЕС). Контактна інформація підприємства: Тел.: +380980001007, e-mail: zahidwindua@gmail.com. Технічна альтернатива 1. Монтаж та експлуатація до 8 вітроенергетичних установок (ВЕУ) загальною встановленою потужністю до 64 МВт з висотою башти до 200 м і діаметром ротора до 200 м. Передбачається будівництво проектованої ПС 110/35кВ та ЛЕП (повітряна) 110 кВ до ПС 110/35/6 кВ №206 Сокаль ЗХВ. Технічна альтернатива 2. Монтаж та експлуатація до 8 вітроенергетичних установок (ВЕУ) загальною встановленою потужністю до 64 МВт з висотою башти до 200 м і діаметром ротора до 200 м. Передбачається будівництво проектованої ПС 35кВ та ЛЕП (повітряна) 35 кВ до ПС 35 кВ (Тартаків). 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Червоноградський р-н 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Сокальська міська ТГ Червоноградського району Львівської області Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Червоноградський р-н . Будівництво вітрової електростанції планується на території Сокальської міської територіальної громади Червоноградського району Львівської області (за межами населених пунктів) з необхідною інфраструктурою: лінії електропередачі, електрична підстанція та під'їзні дороги. Основні фактори реалізації планованої діяльності на даній території: - користування земельними ділянками на підставі договорів оренди; - вітровий потенціал даного регіону; - технічної можливості підключення та доступності енергомереж. Розміщення ВЕУ відбуватиметься на землях з відповідним цільовим призначенням. Цільове призначення земельних ділянок – для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Червоноградський р-н . За результатами проведених досліджень, враховуючи екологічні та технічні обмеження, можливий вплив на довкілля та економічну доцільність, віддаленість від житлової забудови, водних об’єктів, об’єктів ПЗФ, об’єктів культурної та археологічної спадщини обрані найоптимальніші ділянки для реалізації планованої діяльності. Територіальна альтернатива 2 відсутня. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Метою здійснення планованої діяльності є вироблення електроенергії для надійного енергозабезпечення функціонування об’єднаної енергетичної системи України. Реалізація проектних рішень з виробництва електроенергії за рахунок вітру дозволить забезпечити екологічно чистою електроенергією, створити нові робочі місця та інвестувати у місцеву економіку. Також одним із позитивних соціально-економічних впливів від реалізації Проекту є покращення інвестиційної привабливості громад. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). В рамках реалізації проекту передбачається встановлення до 8 сучасних турбін вітроелектроустановок (ВЕУ) потужністю до 8 МВт. Висота башти ВЕУ становитиме приблизно від 100 м до 200 м. Загальна висота ВЕУ з вертикально піднятою лопаттю становить приблизно від 170 м до 280 м. Щорічна генерація екологічно чистої електроенергії очікується на рівні приблизно 162 тис. МВт·год. Площа земельної ділянки необхідної для розміщення одної ВЕУ, орієнтовно складатиме до 1 га, додатково передбачається будівництво проектованої підстанції (ПС), ліній електропередачі (ЛЕП) та під’їзних доріг. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Дотримання Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про управління відходами»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про охорону земель», Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 р. № 173, ДСТУ 8339:2015 «Вітроелектростанції. Оцінення впливу вітроелектростанцій на навколишнє середовище». Обмеження планованої діяльності проводити у відповідності до чинного Законодавства України. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею. Дотримання розмірів санітарно-захисної зони; дотримання дозволених рівнів акустичного впливу; організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів, рекультивації порушених земель. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається через відсутність територіальної альтернативи 2. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту, будуть передбачені заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювані, захисні та компенсаційні заходи. Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні, екологічні, археологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі згідно чинного законодавства. Персонал виробничих підрозділів проходитиме періодичне навчання та атестацію з правил техніки безпеки, пожежної безпеки та охорони навколишнього середовища. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається через відсутність територіальної альтернативи 2. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. - вплив на клімат та мікроклімат – (у тому числі зміна клімату та викиди парникових газів) – негативних впливів не очікується. Очікуване скорочення викидів двоокису вуглецю (CO2) під час експлуатації ВЕС становитиме орієнтовно 120,53 тис. тон на рік; - вплив на повітряне середовище – допустимий вплив. Під час монтажу ВЕУ та будівництва ПС, прокладання ЛЕП та будівництва під’їзних доріг викиди продуктів згорання палива при роботі двигунів внутрішнього згорання будівельних машин і автотранспорту та пилевикиди під час руху автотранспорту; шумове, вібраційне забруднення, спричинене роботою механізованих інструментів, будівельної техніки і устаткування. На межі житлової забудови найближчого населеного пункту від території планованої діяльності значення концентрацій по всіх забруднюючих речовинах, що викидаються в повітряне середовище, вище зазначеними джерелами, будуть меншими, ніж значення ГДК. Під час експлуатації ВЕУ викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин під час експлуатації відсутні. Під час експлуатації ПС можливі викиди від технологічного обладнання; - шумовий вплив – шумове навантаження, вплив вібрації та інших негативних чинників на житлові території під час монтажу ВЕС та під час виведення з експлуатації, у межах норми. Під час експлуатації ВЕС, ПС шумовий вплив допустимий; - вплив на водне середовище – планована планованої діяльності здійснюватиметься за межами прибережно-захисних смуг, які визначені статтею 88 Водного кодексу України; з урахуванням впровадження організаційно-технічних та природоохоронних заходів – вплив під час монтажу ВЕУ, будівництва ПС, прокладання ЛЕП оцінюється як екологічно допустимий; під час експлуатації ВЕУ, ПС та ЛЕП – вплив на водне середовище допустимий, оскільки відсутні джерела, які впливають на стан водного середовища; - вплив на гідрогеологічне середовище – допустимий. Під час монтажу ВЕУ, будівництва ПС та під’їзних доріг та прокладання ЛЕП негативного впливу на гідрогеологічне середовище не передбачається; під час експлуатації ВЕУ, ПС та ЛЕП – вплив на гідрогеологічне середовище допустимий, оскільки відсутні джерела його виникнення; - вплив на ґрунти – незначний тимчасовий вплив на верхній родючий шар ґрунту під час будівництва фундаментів, ПС, під’їзних доріг та прокладання ЛЕП; під час експлуатації ВЕУ, ПС та ЛЕП – вплив відсутній; - утворення та поводження з відходами – під час монтажу ВЕУ будівництва ПС, під’їзних доріг та прокладання ЛЕП передбачається утворення ряду відходів. Під час експлуатації ВЕУ, ПС та ЛЕП можливе утворення відходів під час технічного обслуговування устаткування. Під час реалізації діяльності передбачається що відходи передаватимуться спеціалізованому підприємстві та не накопичуватимуться на території ВЕС; - вплив на рослинний та тваринний світ – впливи під час монтажу ВЕУ, будівництва ПС, під’їзних доріг та прокладання ЛЕП в межах природної стійкості екосистеми; незначний вплив пов’язаний з шумовим забрудненням. Під час експлуатації ВЕС негативного впливу на рослинний та тваринний світ допустимий. План заходів, направлений на мінімізацію можливих впливів буде розроблений згідно з результатами проведених польових досліджень; - вплив на об’єкти природно-заповідного фонду – земельні ділянки, що плануються у відведення не мають природно-заповідного статусу, не відносяться до об’єктів ПЗФ та не віднесені до оселищ визначених Резолюцією № 4 Постійного комітету Бернської конвенції «Про зникаючі природні оселища, що потребують спеціальних заходів для їх збереження». Під час експлуатації об’єкту планованої діяльності вплив на біорізноманіття екологічно допустимий; - вплив на соціальне середовище – об’єкт планованої діяльності не створює негативного впливу на соціальні умови життєдіяльності та здоров’я місцевого населення та несе позитивний аспект; забезпечення енергоресурсами населення і промисловості даного регіону, залучення інвестицій в економіку району; - матеріальні об’єкти, включаючи архітектурну, археологічну та культурну спадщину – негативних впливів не передбачається. Об’єкти архітектурної, археологічної та культурної спадщини в території планованої діяльності відсутні; - вплив на техногенне середовище – відсутній; в рамках реалізації планової діяльності не передбачається знесення будинків та об’єктів інфраструктури; планована діяльність не буде викликати руйнівної дії на житлово-цивільні і промислові об'єкти; пам’ятки архітектури, історико-культурні об’єкти, зони рекреації та інші елементи техногенного середовища в зоні планованої діяльності відсутні. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної зони та виділених земельних ділянках під провадження планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається через відсутність територіальної альтернативи 2. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, розробляється у відповідності із ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», з врахуванням вимог Додатку 4 постанови Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля» та «Загальних методичних рекомендацій щодо змісту та порядку складання звіту з оцінки впливу на довкілля», затверджених Наказом Міндовкілля від 15.03.2021 № 193. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається органами Державної інспекції архітектури та містобудування України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, 98, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Сорока Назарій Любомирович

Поширити: