ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВВУГІЛЛЯ" 32323256 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 80001, Львівська обл., Червоноградський р-н, місто Сокаль, вул.Хмельницького Б., будинок 26 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Ліквідація Відокремленого підрозділу «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля», що розташована в м. Червоноград, вул. Львівська, 61, Червоноградського району Львівської області. Планована діяльність обумовлена відробкою основної частини запасів шахтного поля та передбачає повну (фізичну) ліквідацію шахти відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.02.2022 р. № 22-р. «Про ліквідацію деяких збиткових вугледобувних підприємств», Наказу Міністерства енергетики України від 22.08.2022 р. № 288 «Про заходи з підготовки до ліквідації ВП «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» та вимог діючої в Україні нормативної документації. Замовниками проектно-кошторисної документації з ліквідації Відокремленого підрозділу «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» є Німецьке товариство міжнародного співробітництва GIZ і ДП «Львіввугілля». Генеральним проектувальником виступає Національний технічний університет «Дніпровська політехніка». Технічна альтернатива 1. Ліквідація шахти передбачає ліквідацію всіх існуючих вертикальних гірничих виробок (стволів та свердловин), що мають вихід на земну поверхню, шляхом повного заповнення вільного їх об’єму закладним матеріалом, а також ліквідацію всіх інших гірничих виробок шляхом їх затоплення. Перед виконанням даних робіт здійснюється демонтаж устаткування і кабелів в шахті, які підлягають повторному використанню на інших проммайданчиках підприємства або передаються суб’єктам господарювання у сфері управління відходами за договорами. Об’єкти поверхні частково підлягають ліквідації шляхом розбирання, частина будівель та споруд передається іншим підприємствам для подальшого використання або експлуатації. Загальна кількість об’єктів поверхні, що підлягають демонтажу – 27. Такі лінійні об’єкти і зовнішні інженерні мережі, як залізнична колія, електрична підстанція 6/0,4 кВ, КТП 6/0,4 кВ підйомної машини скіпового ствола, кабельні лінії 6 кВ та 0,4 кВ до субабонентів; мережа господарськопобутового водопроводу Ø150 від шахтного вводу до лічильника в насосній станції і від насосної до АПК (Ø100 ПВХ 0,7); мережа господарсько-побутової каналізації та споруда каналізаційнонасосної станції, демонтажу не підлягають. Загальна кількість будівель та споруд, що підлягають передачі іншим підприємствам для подальшого використання або експлуатації – 19. Планована діяльність з ліквідації шахти також включає роботи з рекультивації породного відвалу, рекультивацію та благоустрій території проммайданчика шахти. Технічна альтернатива 2. Повна ліквідація об’єктів поверхні шахти «Великомостівська» в кількості 46 одиниць методом обвалення. Інші технічні рішення з ліквідації шахти аналогічні технічній альтернативі 1 та передбачають ліквідацію всіх існуючих вертикальних гірничих виробок (стволів та свердловин), що мають вихід на земну поверхню, шляхом повного заповнення вільного їх об’єму закладним матеріалом, а також ліквідацію всіх інших гірничих виробок шляхом їх затоплення; рекультивацію породного відвалу, рекультивацію та благоустрій території проммайданчика шахти. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Червоноградський р-н Червоноград вул. Львівська, 61 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Червоноградська міська громада Червоноградського району Львівської області Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Червоноградський р-н Червоноград вул. Львівська, 61. Відокремлений підрозділ «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» розташований на території Сокальського району Львівської області на відстані 2 км від м. Червоноград, за адресою: Львівська обл., Червоноградський район, м. Червоноград, вул. Львівська, 61. До складу ВП «Шахта» «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» входить основний проммайданчик та породний відвал, розташовані на земельних ділянках загальною площею 26,9711 га з кадастровими номерами 4611800000:06:002:0001 (21,8293 га) та 4624883500:11:000:0016 (5,1418 га), що знаходяться у державній власності ДП «Львіввугілля». Цільове призначення земельних ділянок – 11.01 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Проммайданчик шахти «Великомостівська» розташований у промисловій зоні, між південною околицею м. Червоноград та північно-східною околицею с. Гірник, та межує: з півночі та заходу з майданчиками виробничих підприємств, зі сходу – з залізницею, з півдня – з землями садового товариства. Найближча житлова забудова (с. Гірник) розташована в південно-західному напрямку на відстані близько 680 м від межі проммайданчика. Житлова забудова м. Червоноград розташована в північному напрямку на відстані близько 1,47 км від проммайданчика підприємства. Поле шахти «Великомостівська» розташоване у Червоноградському геолого-промисловому районі ЛьвівськоВолинського кам’яновугільного басейну. Басейн розташований на південно-західній околиці Руської платформи в межах палеозойського прогину. Шахтне поле приурочене до Межирічанського родовища кам’яного вугілля. Видобуток вугілля здійснюється згідно Спеціальному дозволу на користування надрами № 2970 від 05.05.2003 р., виданому Міністерством охорони навколишнього природного середовища України. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Червоноградський р-н Червоноград вул. Львівська, 61. Територіальна альтернатива 2 не розглядалася у зв’язку з планованою ліквідацією Відокремленого підрозділу «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» в межах наявного земельного відводу. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Планована діяльність пов’язана з відробкою основної частини запасів шахтного поля та неможливістю подальшого беззбиткового ведення видобутку вугілля Відокремленим підрозділом «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля». Реалізація планованої діяльності дозволить зменшити негативний вплив на довкілля за рахунок зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, скидів у водні об’єкти, буде сприяти захисту території від негативних наслідків гірничої діяльності та підтримання гідрогеологічної безпеки. Працівники підприємства, що підлягає ліквідації, відповідно до діючого законодавства отримають компенсаційні виплати у разі звільнення, а також скористуються пільговими умовами працевлаштування і професійної перепідготовки та іншими соціальними гарантіями, передбаченими законодавством України. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Промисловий майданчик Відокремленого підрозділу «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» розташований на двох земельних ділянках з кадастровими номерами 4611800000:06:002:0001 (площа 21,8293 га), 4624883500:11:000:0016 (площа 5,1418 га), що мають загальну площу 26,9711 га. Планована діяльність передбачає повну (фізичну) ліквідацію шахти та включає наступні рішення: Технічна альтернатива 1 - по підземних об’єктах – повне затоплення підземних гірничих виробок та виробленого простору; ліквідації головного та допоміжного стволів, водовідливних свердловин шляхом засипки (не просадним матеріалом); - по об’єктах поверхні – ліквідація 27 будівель та споруд шляхом розбирання, передача 19 будівель та споруд іншим підприємствам для подальшого використання або експлуатації; відновлення покриттів; - по лінійним об’єктам та зовнішніх інженерних мережах – демонтаж вузькоколійних залізничних шляхів; винос електричних мереж с фасадів будівель і споруд, які підлягають ліквідації; демонтаж теплової мережі в межах проммайданчика. Демонтажу не підлягають: залізнична колія в межах проммайданчика (перебуває на балансі ВП ВТУ ДП «Львіввугілля», електрична підстанція 6/0,4 кВ, КТП 6/0,4 кВ підйомної машини скіпового ствола, кабельні лінії 6 кВ та 0,4 кВ до субабонентів і об’єктів передаються на баланс і в експлуатаційну відповідальність Західного філіалу ДП «Регіональні електричні мережі»; мережа господарсько-побутового водопроводу Ø150 від шахтного вводу до лічильника в насосній станції і від насосної до АПК (Ø100 ПВХ 0,7); мережа господарсько-побутової каналізації та споруда каналізаційно-насосної станції; - рекультивація породного відвалу; - благоустрій території проммайданчика шахти. Технічна альтернатива 2 - по підземних об’єктах – повне затоплення підземних гірничих виробок та виробленого простору; ліквідації головного та допоміжного стволів, водовідливних свердловин шляхом засипки (не просадним матеріалом); - по об’єктах поверхні – повна ліквідація всіх будівель та споруд, розташованих в межах проммайданчика, в кількості 46 од., методом обвалення. - рекультивація породного відвалу; - благоустрій території проммайданчика шахти. Основні показники планованої діяльності: - загальні витрати закладного матеріалу при ліквідації стволів: допоміжний – 9366 м3, головний - 7920,3 м3; - площа рекультивації – 88744 м2, - об'єм рекультивації – 629413 м3. Дані показники є орієнтовними та підлягають уточненню при підготовці Звіту з ОВД. Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із ст.3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” № 2059VIII від 23 травня 2017 року: - частина 3, п. 3, абзац 1 – видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; - частина 3, п. 14 – розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. щодо технічної альтернативи 1 Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з законодавством України, а також згідно технічних умов та містобудівних умов та обмежень, включаючи дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних і територіальних та інших обмежень згідно з діючими нормативними документами. Обмеженнями для планованої діяльності також будуть: - дотримання нормативів граничнодопустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та рівнів акустичного, електромагнітного, інфразвукового впливу; - не допускати забруднення ґрунтів, поверхневих та підземних вод під час проведення робіт з ліквідації об’єкту; - виключення потрапляння мінералізованої шахтної води у гідрогеологічну мережу; - проведення рекультивації вивільнених земель; - дотримання законодавчих вимог обмеження впливу на тваринний та рослинний світ для збереження біорізноманіття; недопустимість погіршення середовищ існування та умов розмноження представників фауни; запобігання небажаним змінам природних рослинних угрупувань та негативному впливу на них; - дотримання обмежень, встановлених для об'єктів архітектурної, археологічної та культурної спадщини та їх охоронних зон у відповідності до Законів України «Про охорону археологічної спадщини» та «Про охорону культурної спадщини»; - дотримання обмежень, які встановлені в ЗУ «Про природно-заповідний фонд та чинним законодавством для об’єктів природно-заповідного фонду, екологічної мережі, Смарагдової мережі. - дотримання вимог законодавства в сфері управління з відходами. Відходи, що утворюватимуться в процесі проведення робіт з ліквідації шахти, повинні передаватись суб’єктам господарювання у сфері управління відходами згідно попередньо укладених договорів з метою їх подальшого оброблення або видалення; - дотримання вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 3012.2014 №1417; - створення нормативних умов праці на всіх робочих місцях. Суб’єкт господарювання бере на себе зобов’язання дотримання вимог чинного природоохоронного та санітарного законодавства при проведенні робіт з ліквідації шахти, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні, відновлювальні та інші заходи щодо умов безпечної реалізації планованої діяльності. щодо технічної альтернативи 2. щодо технічної альтернативи 2 Аналогічні технічній альтернативі №1 планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1 – дотримання обмежень, визначених Водним та Земельним кодексами України; – дотримання меж земельної ділянки, наданої у користування, у відповідності з вимогами чинного законодавства. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. щодо технічної альтернативи 1 Проведення дослідницько-вишукувальних робіт в необхідному обсязі згідно чинного законодавства. Проектні рішення в період проведення робіт з ліквідації шахти повинні забезпечувати допустимий рівень шкідливого впливу на навколишнє середовище, а саме: - засипка стволів для запобігання їх обвалення та просідання поверхні; - ліквідація усіх об’єктів, що не підлягають подальшій експлуатації, з проведенням рекультивації та благоустроєм звільнених площ; - рекультивація та озеленення породного відвалу; - огородження зон газового режиму ліквідованих вертикальних виробок; - проведення комплексного моніторингу впливу планованої діяльності з ліквідації шахти на об’єкти і території, що знаходяться в зоні її впливу (контроль за геомеханічними, гідрогеологічними процесами, контроль вмісту метану в приміщеннях та ґрунтовому повітрі тощо). щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі №1 щодо територіальної альтернативи 1. Аналогічні технічній альтернативі №1 щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. щодо технічної альтернативи 1 Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають: - на геологічне середовище. Планована діяльність з ліквідації шахти «Великомостівська» з повним затопленням гірничих виробок та відпрацьованого простору має тимчасово активізувати геодинамічні процеси зрушення гірничого масиву, в результаті чого на земній поверхні можуть спостерігатися додаткові осідання на ділянках відпрацьованих вугільних пластів. Визначена розрахункова величина максимальних осідань земної поверхні від активізації процесу зсуву при затопленні гірських виробок та обводнення масиву гірських порід не перевищить 0,480 м. Нахили та горизонтальні деформації очікуються незначними, менше 1 мм/м. Такі значення не відобразяться на об’єктах на земній поверхні. Також, активізація зрушення гірських порід при затопленні гірничих виробок не призводить до розширення мульди зрушення на земній поверхні, тобто всі процеси відбуватимуться в межах існуючих меж. Тому вплив на прилеглу до шахтного поля територію виключається. Після стабілізації та врівноваження масиву дія на геологічне середовище припиниться. - на ґрунт, земельні ресурси: позитивний вплив. Породний відвал та звільнені від об’єктів поверхні ділянки підлягають рекультивації та благоустрою. - на атмосферне повітря: на етапі проведення робіт з ліквідації шахти очікуються локальні викиди при проведенні робіт з демонтажу об’єктів поверхні (газорізальні роботи, перевантаження матеріалів, що пилять), роботи двигунів автотранспортних засобів, проведенні робіт з рекультивації породного відвалу. Планована діяльність призведе до припинення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря у зв’язку з ліквідацією існуючих джерел викидів шахти. Перевищень граничнодопустимих концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі з урахуванням фонового забруднення атмосферного повітря не очікується. - поверхневі водні об'єкти, підземні води: позитивний вплив. В результаті реалізації планованої діяльності вплив діяльності шахти на водні об’єкти, пов’язаний з відведенням шахтних (підземних) вод і скиданням їх у поверхневі водні об’єкти, буде припинений. Очікується відновлення гідрогеологічних і гідрологічних характеристик, рівнів підземних вод до первісних (експлуатаційних) показників. За умови існуючого рівня водоприпливу час затоплення гірничих виробок становитиме 25,7 років. Вплив затоплення шахти на суміжні діючі шахти не очікується. Для спостереження і контролю рівня водоносного горизонту передбачається закладення спостережних свердловин. - шумовий вплив – на етапі проведення робіт з ліквідації шахти очікується шумовий вплив за рахунок роботи спеціалізованої техніки та автотранспорту, проведення робіт з демонтажу. Очікуваний рівень шуму не перевищуватиме допустимих рівнів. Після завершення робіт з ліквідації шумовий вплив відсутній. - управління відходами – негативний вплив не передбачається. Демонтоване устаткування підлягає вторинному використанню на інших проммайданчиках підприємства. Тимчасове накопичення відходів демонтажу будівель та споруд на майданчику підприємства та наступна їх передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами за договорами для подальшого оброблення або видалення буде здійснюватися у відповідності з Законом України «Про управління відходами». - клімат і мікроклімат: позитивний вплив за рахунок припинення виділення в атмосферу метанової суміші (парникових газів). Фактори, що впливають на мікроклімат (зміна рельєфу, виділення парникових газiв, тепла, утворення значних поверхонь випаровування та ін.) при реалізації проектних рішень відсутні. - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: позитивний вплив – відновлення природного середовища та припинення гірничих робіт. Рекультивація породного відвалу та звільнених від об'єктів поверхонь сприятиме відновленню різноманітних видів рослин та тварин. Очікується позитивний вплив на біорізноманіття та екологічну стабільність в межах шахтного поля. Планована діяльність не матиме негативного впливу на заповідні об’єкти. - навколишнє соціальне середовище (населення): до позитивних факторів впливу планованої діяльності з ліквідації шахти треба віднести зменшення негативного впливу на довкілля за рахунок зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, скидів у водні об’єкти, що, в свою чергу, матиме позитивний вплив на здоров’я населення. Негативним аспектом планованої діяльності є вимушене звільнення працівників шахти у зв’язку з її ліквідацію. Звільненню підлягає 1069 осіб. Зменшення негативного впливу від впровадження планованої діяльності здійснюватиметься через механізм соціального захисту ліквідованої шахти – відповідно до діючого законодавства звільнені працівники отримають компенсаційні виплати, а також зможуть скористуватися пільговими умовами працевлаштування і професійної перепідготовки та іншими соціальними гарантіями, передбаченими законодавством України. - навколишнє техногенне середовище: негативний вплив не передбачається. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, розробляється у відповідності із ст. 6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VIII від 23 травня 2017 року з урахуванням «Загальних методичних рекомендацій щодо змісту та порядку складання звіту з оцінки впливу на довкілля», затверджених Наказом Міндовкілля від 15.03.2021 р. № 193. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Сорока Назарій Любомирович

Поширити: