Разом з представниками райдержадміністрацій (РДА) обговорили механізм впровадження послуги технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж для мешканців Львівщини.
Для того, щоб зняти соціальну напругу й розробити ефективну дорожню карту, закцентували увагу на основних аспектах нововведення, зокрема:
- третя платіжка за газ надходитиме один раз на 3-5 років лише мешканцям багатоквартирних будинків і гуртожитків;
- необхідність технічного обслуговування зумовлена безпекою споживачів. Стан системи має контролюватися професіоналами, інакше стрімко зростає ризик аварій;
- ціна передусім залежить від обсягу робіт конкретного будинку. Тариф відкрито публікується на сайті компанії, що проводить обслуговування;
- графік проведення технічного обслуговування можна знайти на сайті оператора ГРМ, тобто Львівської філії "Газмережі";
Також пояснили, що ж саме входить у послугу технічного обслуговування, а це:
- планове випробування систем на щільність;
- технічне обслуговування систем газопостачання, запірних пристроїв; газовикористовуючого обладнання, призначеного виключно для опалення місць загального користування;
- перевірка на герметичність з’єднань газопроводів і газового обладнання;
- усунення виявлених витоків газу з повторною перевіркою газових мереж на герметичність.
"Спільно працюємо задля того, щоб створити нову газову архітектуру Львівщини. Передусім йдеться про безпеку та комфорт людей. Неналежне або відсутнє технічне обслуговування в останні роки становить загрозу для споживачів, особливо враховуючи додаткове навантаження, яке покладається на інфраструктуру країни в умовах війни. Наші працівники фахово перевірятимуть мережі на можливі витоки газу й швидко усуватимуть недоліки. Вартість профілактичних робіт мінімальна, тож сподіваємося на розуміння й особисту відповідальність споживачів " - зазначив на зустрічі в.о. директора Львівської філії "Газмережі" Роман Калагурський.