Ветерани зможуть пройти навчання для подальшої роботи на посадах державної служби: як подати заявку

Ветерани зможуть пройти навчання для подальшої роботи на посадах державної служби: як подати заявку

Подати заповнену форм та мотиваційний лист можна до 30 квітня включно. 

В Україні відкрили реєстрацію для участі у додатковому відборі на безкоштовну сертифікатну програму навчання ветеранів та ветеранок, які планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Мета сертифікатної програми «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення» - сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:

  1. не мають жодного досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому; 
  2. перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 3 років станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому.

Тривалість програми – 12 тижнів. Графік занять – 3 дні на тиждень у вечірній час, 2 заняття на день. Тривалість заняття – 1 год 20 хв. Форма навчання – дистанційна, онлайн.

Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі (з викладачем) на платформі ZOOM. А також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням навчальних матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.

Етапи конкурсного відбору на навчання: 

  • подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 30.04.2023 р. включно. 
  • оголошення результатів конкурсного відбору – 08.05.2023р. 
  • початок навчання - 16.05.2023р. 

Після проходження навчання, Ви отримаєте комплекс знань і зможете розвинути уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.  

Зокрема розвинути професійні компетентності необхідні для: 

  1. виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо); 
  2. роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо); 
  3. самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо). 

Усім слухачам, які успішно завершили програму, видається відповідний сертифікат.

Вимоги до кандидатів: 

  • вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр); 
  • наявність статусу ветерана АТО/ООС, російсько-української війни;
  • загальний стаж роботи не менше 2х років у будь-якій сфері. У т.ч. для тих ветеранів і ветеранок, хто не має стажу державної служби і не працював в органах державної влади, або місцевого самоврядування.
  • якщо ви ветеран, ветеранка і вже маєте досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до трьох років (вступ без проходження конкурсу); 
  • вільне володіння державною мовою; 
  • користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери; 
  • свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування. 

Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy

Проєкт «Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС» реалізується ГО «Школа врядування» на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія». 

Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США. 

У разі виникнення будь-яких запитань, пишіть на електронну пошту SGov@ukr.net

Поширити: