Реформа ринку газу викликає у людей чимало запитань. Особливо, якщо йдеться про зміну газопостачальної компанії.
Одні вважають укладення контракту з новим продавцем блакитного палива дуже складним процесом, для якого потрібно підготувати велику кількість документів. Інші можуть ставитися до зміни постачальника не надто відповідально.
Отож Нафтогаз відповідає на популярні питання щодо оплати за газ
Нагадаємо, з 1 травня до реєстру клієнтів Нафтогаз включено 8,8 мільйона українських домогосподарств. Нові клієнти будуть отримувати послуги за однією з найвигідніших цін на ринку – 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування).
Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас споживачам радять звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації за телефонами:
+38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.
Як зареєструватися в особистому кабінеті?
Для реєстрації в особистому кабінеті зайдіть на сторінку my.gas.ua та натисніть кнопку «Зареєструватися». Ми пропонуємо кілька способів безпечної реєстрації:
- за номером телефону;
- через електронну пошту;
- за допомогою фейсбук-акаунта;
- за допомогою гугл-акаунта.
Зверніть увагу, що для реєстрації знадобиться особовий рахунок, який вам присвоєно ГК «Нафтогаз України». Дивіться відеоінструкцію: https://youtu.be/olIG6h0EwOU
Чому дві платіжки за газ?
Оплата газу та його доставки розділена ще з січня 2020 року в межах реформи газового ринку. Саме тоді ухвалено закон, який передбачає, що продавати газ і доставляти його споживачеві мають різні компанії.
Щомісяця всі споживачі отримують дві платіжки за газ:
- за доставку / розподіл газу (від оператора ГРМ);
- за спожитий газ (від постачальника — ГК «Нафтогаз України»).
Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Що ще потрібно додати до заяви, читайте тут: https://gas.ua/uk/home/news/yak-povernuty-pereplatu
Які послуги можна отримати офлайн?
Наша компанія спільно з Ощадбанк , ПУМБ та EasyPay UA y продовжує надавати послуги для всіх клієнтів компанії на підконтрольній уряду території України.
Увесь перелік послуг за посиланням: https://cutt.ly/uLH5NxX
Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
Більше інформації на сайті Товариства: https://gas.ua/uk/home/news